9 december 2015

Als de allerlaatste 61 dagen

Als de dokter zou zeggen: 'Mevrouw nog twee maanden' zou ik stoppen met werken en

  • meer tijd met geliefden doorbrengen, samen leuke dingen doen
  • lezen en schrijven, 
  • misschien nog een paar mooie duiken maken, nog een keertje skydiven (met mijn neefjes), 
  • in het bos zijn,
  • een themafeest geven (en voorbereiden) met een spetterende openingsdans, 
  • een dansvoorstelling in huis regelen,
  • een paar bijzondere champagnes drinken
  • misschien wel een stichting oprichten voor kansen voor vluchtelingen (maar ik wil me niet nobeler voordoen dan ik ben; geen idee of dat ervan zou komen.)
  • en een blinde pils-test doen. 

Dat laatste niet omdat het zo heel bijzonder is, maar ik ben er al een tijdje benieuwd naar en het komt er maar niet van.
Het meeste zou ik samen met Meneer Money Wenkbrauw willen doen. Hij krijgt af en toe een uurtje vrij ;) als ik wat 1-op-1 tijd met een vriendinnetje of familie heb.

Ik vind het fijn om hier weer eens over nagedacht te hebben.

1 opmerking:

  1. ik zou het niet weten wat ik anders zou gaan doen die laatste 61 dagen. :) Raar idee eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen