15 november 2018

Rendemix opzeggen

Ik heb het eindelijk gedaan: m'n rendemix opgezegd. Ik was het in januari al van plan. Maar ik vond het moeilijk. Dat bleek mee te vallen. Gewoon een verkooporder geven voor alles wat erop staat (/erin zit?), en dan vervolgens de rekening opzeggen.

Nou ja dat is iets makkelijker gezegd dan gedaan. Of beter: ik vond het toch best wel spannend, en ik had nog even last van de neiging de markt te willen timen. Maar ik heb me eroverheen gezet en gewoon de verkoop-order gegeven.
Daarna moest ik nog uitvogelen hoe ik de rekening op kon zeggen. Want op de site had ik wel gevonden dat het per e-mail of per brief mocht, maar ik vond daar geen adressen bij. Gelukkig heeft Tamara me via de chat geholpen.

Ik heb er lang over gedaan, maar ik ben blij dat ik het gedaan heb.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten