24 juli 2016

Anders dan toen ik werkte? Uitjes

Ik heb in juni (en juli ook vermoed ik) dus meer uitgegeven aan uitjes (ruim gedefinieerd) dan in de eerste maanden van dit jaar. Komt dit nou doordat ik niet meer werk? Ik weet het niet.

Enerzijds heb ik twee wat grotere uitjes gehad die ik ook zeker gehad had als ik nog zou werken. Ik denk zelfs dat ze allebei al gepland waren voordat ik m'n baan opzegde. Bovendien ga ik met lekker weer nou eenmaal vaker op een terrasje zitten dan wanneer het koud en nat is. Dat was voorheen ook al zo.

Anderzijds merk ik ook wel dat ik een soort vakantiegevoel heb en ik heb het idee dat dat ook wel leidt tot vaker 'uit'.

Ik weet het dus nog niet zeker. Even goed in de gaten houden, want ik vind het wel fijn om hier inzicht in te hebben. En ondertussen lekker genieten van de dingen die ik doe, soms kosten die geld en soms niet. Het gaat om de balans en om het creatief zijn met leuke dingen verzinnen en doen die geen geld kosten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten