21 juli 2018

Pagina over Klezzer aangepast.

Verdiensten ingezakt

Ik heb een tijdje aardig wat bijverdiend met Klezzer. Dan moet je niet aan salaris-achtige bedragen denken, maar meer aan een klein zakcentje. Sinds eind 2017 verdient Klezzer minder goed. Het bedrag dat wekelijks in de spaarpot komt is gedaald en het aantal schrijvers is gestegen. Dat betekent minder inkomsten verdelen over meer mensen. Minder inkomsten voor de schrijvers dus.

Zeg maar gerust heul weinig.


Ik schreef eerder positieve stukjes over Klezzer. Die waren op die datum waar of geven mijn mening van dat moment weer dus die laat ik natuurlijk onveranderd staan. De laatste blogjes zijn al minder positief overigens. Ik heb ook een pagina over Klezzer. Die heb ik wel aangepast. Hij begint nu hetzelfde als dit blogje. De 'advertentie' op mijn blog voor Klezzer heb ik al een tijdje geleden een minder prominente plek gegeven en gisteren heb ik het tekstje erbij ook aangepast. Ik laat hem nog wel staan, want eerlijk is eerlijk: ik zou het nog steeds leuk vinden als Klezzer gaat 'vliegen'. (Ik verwacht het echter niet meer.) En ik vind het niet echt een aanrader maar als je je dan toch aanmeldt zou ik het nog steeds leuk vinden als je je via mij aanmeldt. Je kunt, als je heel actief schrijft en deelt nog steeds 13 euro per maand verdienen (en als je heel veel reviews hebt geschreven zelfs nog iets meer).


4 opmerkingen:

  1. Dat moeten dan wel héél veel reviews zijn. Ik verdien er nog 5 cent mee per week haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die 13 euro is het maximum aan bonussen per maand (als je geen mensen hebt aangemeld). De mensen met de meeste reviews verdienen op het moment iets meer dan 20 cent per week. Dus als je veel reviews hebt geschreven en actief blijft schrijven kan het, die 13-euro-plus. Maar zoals ik al schreef: ik vind het niet echt meer een aanrader. Jammer, maar helaas.

      Verwijderen
  2. Wat verdien je dan per uur?
    Ik vermoed dat je beter een krantenwijkje kunt nemen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt helemaal gelijk. In een blogje van februari heb ik 'berekend' dat ik tot dan toe 87 cent per uur had verdiend met Klezzer. (http://mevrouwmoneywenkbrauw.blogspot.com/2018/02/nuttige-reviews.html)Dan kun je zeker beter een krantenwijk nemen. Mijn conclusie was toen al: alleen doen als je het leuk vindt. Toen had ik nog wel iets meer hoop op herstel.

      Verwijderen