14 mei 2017

Comfortabel

Toen ons abonnement om op het wereldwijde web te kunnen komen afliep, bereidde ik me voor op een telefoontje om korting te vragen. Dat zit niet helemaal in mijn comfortzone zal ik maar zeggen. In eerste instantie was ik dan ook opgelucht toen ik zag dat onze aanbieder geen kortingsactie meer had voor nieuwe abonnees. Dan had bellen met de vraag waarom langsfladderende, misschien wel one-abonnement-stand-klanten wel beloond worden en loyale trouwe klanten niet geen zin, en hoefde dat dus niet.

Ik zag vervolgens dat alle abonnementen die aangeboden werden duurder waren dan ons lopende abonnement. Dat maakte dat ik in tweede instantie er toch wat minder blij mee was. Ik verwachte namelijk dat wij ook meer zouden moeten gaan betalen als onze abonnementsperiode was afgelopen. Ik besloot het even aan te kijken. Inmiddels zijn we drie maanden verder en betalen wij nog steeds de oude prijs terwijl alles nog naar behoren werkt. Daar ben ik blij mee. Soms hoef je even niets te doen en niet uit je comfortzone te komen. Lekker toch?!

4 opmerkingen:

  1. En wat was er gebeurt als je had gebeld en had gevraagd of ze nog een leuke aanbieding hadden? het resultaat was dan of nix (en dus blijft alles bij het oude) of er is wel nog een kleine maandelijkse besparing te halen, die zij voor je uitzoeken.
    Maar goed, en enniewee:
    Veel plezier met uitleven op het web en in je comfortzone

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Óf ze hadden zich gerealiseerd dat ze onze abonnementsperiode afgelopen is en ze dus de hogere prijs die nu overal vermeld wordt (ook op verschillende vergelijkingssites) in rekening kunnen brengen.

      Verwijderen
  2. Fijn dat het financieel uiteindelijk goed is uitgepakt. Ik herken het wel dat je niet altijd uit je comfort zone wilt komen. Zoals het tv karakter Sheldon Cooper ooit zei: 'They don't call it the comfort zone for nothing!'

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen