5 augustus 2016

Klezzer is vernieuwd

Klezzer is een site die je helpt als je online iets wil kopen. Op de site staan kopersgidsen (waar moet je op letten), verschillende webwinkels en reviews van mensen die het product al in huis hebben. De meeste reviews op Klezzer worden geschreven door mensen die met voor- en achternaam en een foto bekend zijn, en vaak plaatsen zij foto's van hun product. Zo kunnen bezoekers van de site controleren of de review echt is (en niet geschreven door een medewerker van het reclamebureau).Tot voor kort bezocht ik Klezzer eigenlijk alleen om reviews te schrijven want daar verdien ik wat geld mee. Ik had wel eens geprobeerd om via Klezzer iets te kopen, maar ik vond dat het vergelijken en zoeken naar bijvoorbeeld de goedkoopste niet zo goed werkte.
Inmiddels hebben ze dat verbeterd. De zoekfunctie werkt beter (kan nog steeds beter, dat wel) en je kunt sorteren op prijs. Dat is een functie die ik als ietwat laffe consuminderaar (je kunt natuurlijk eigenlijk beter niets kopen dan de goedkoopste) vaak gebruik.

Ook hebben ze van alles verbeterd voor de schrijvers van reviews. Zo kun je nu anoniem reviews schrijven. Je verdient dan minder, maar sommige mensen willen nou eenmaal anoniem blijven en die kunnen toch meedoen. Je moet je wel aanmelden met je e-mailadres.
Daarnaast is het bonus-systeem uitgebreid. Zo wordt er wekelijks een bonus van 10 euro verdeeld over de mensen die die week de meeste punten hebben gehaald met het schrijven van reviews. Zo kun je dus snel al best een leuk bedrag bij elkaar schrijven. Overigens word je elke week uitbetaald voor alle reviews die je geschreven hebt. Dat bedrag is niet zo hoog per review, maar je hoeft maar een keer een review te schrijven om er daarna wekelijks voor betaald te krijgen. De eerste week pak je een bonus met je review en daarna gaat het verdienen dus langzaam maar wel zeker door. Ik heb in juni en juli nauwelijks iets geschreven en toch een tientje per maand verdiend. Ik had in de maanden daarvoor natuurlijk wel een aantal reviews geschreven.
Ik denk dat Klezzer nog wel gaat groeien omdat ze hun site zo verbeterd hebben, open staan voor feedback en continu met verbeteringen bezig zijn. Dan kan er dus meer verdiend worden.

Wil je ook geld verdienen bij Klezzer? Meld je dan aan via deze link. Ik krijg een bonus als jij je aanmeldt via deze link en ook werkelijk reviews gaat schrijven. Zo verdienen we allebei wat, win-win wat mij betreft. Als je je aanmeldt, krijg je trouwens ook meteen een welkomstbonus van 1 euro. Klezzer betaalt uit als je 10 euro bij elkaar gespaard hebt en dat doen ze direct na je aanvraag.

Deze blogpost is niet gesponsord door Klezzer. Ik ben gewoon enthousiast, en natuurlijk hoop ik dat er zich een paar mensen via mij aanmelden. Dat is goed voor mij (eerlijk is eerlijk), voor degene die zich aanmeldt, en voor Klezzer.

1 opmerking: