25 augustus 2016

Voorproefmaand 3: augustus 2016

Augustus 2016 was de derde maand van het voorproefje op mijn pensioen. Dat betekent dat ik al mijn uitgaven betaal van gespaard geld. Mijn budget is €1.450,- per maand. Ik heb nu ook een ijkbedrag en dat is €1.310,- per maand.

Uitgaven: ruim binnen budget
In augustus heb ik €1.211,- uitgegeven. Ruim binnen budget en onder het ijkbedrag dus. Dat komt voornamelijk doordat ik minder met de trein gereisd heb in augustus en doordat ik minder aan cadeautjes heb uitgegeven.

Inkomsten: meer dan vorige maand
In augustus heb ik € 28,75 verdiend met Klezzer*. Dat is twee keer zo veel als de twee maanden ervoor. Ik heb hiervoor elke week een paar reviews geschreven, en ik heb wat bonussen gekregen voor mensen die zich via mij aangemeld hebben. Ik vind het een leuk bedrag.
Met Euroclix** heb ik deze maand ongeveer €8,- verdiend, denk ik. Minder dus dan Klezzer, maar er is ook bijna geen tijd in gaan zitten.

Voorproefstand; nog steeds op koers
Omdat ik niet thuis ben, is het wat lastig om de bijgewerkte tabel hier te presenteren. Het komt erop neer dat de einddatum nog steeds 25 januari 2021 is.


*Als je je bij Klezzer aanmeldt via deze link, kun je meteen beginnen met reviews schrijven en ook makkelijk geld verdienen. Ik krijg daarvoor een bonus en jij ook. 
**Als je je bij Euroclix aanmeldt via deze link, krijg ik daarvoor een bonus en jij ook.


2 opmerkingen:

  1. Heb je al eens uitgerekend hoeveel je per uur verdient met Klezzer?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goede vraag. Meten is weten. Maar nee, heb ik nog nooit berekend. Ik heb nog nooit bijgehouden hoe lang ik doe over het schrijven van een review. Vooralsnog vind ik het schrijven van reviews leuk, en dat is maar goed ook, want ik denk niet dat ik het minimum-uurloon haal.

      Verwijderen