5 april 2015

Callgirl

Tja, je moet wat. Als je net lekker warm gemaakt bent door die meneer met die snor voor een vluggertje met je pensioen. Als je vervolgens merkt dat het toch langzaam gaat met dat besparen, en dan bedoel ik niet lekker langzaam, maar gewoon heel heel langzaam. Dan moet je wat.

En dan ga je googelen op ‘Thuiswerken’, want je denkt dat er misschien wel dingen zijn die je vanuit huis kunt doen, waar je geld mee kunt verdienen. (Nou ja, eigenlijk denk je dat niet, want hoe kan dat nou, maar je hebt wel eens zo’n advertentie langs zien komen.) En dan kom je allemaal dingen tegen die óf niet opschieten óf die je niet wilt doen. Zoals telefoonsex of webcamstriptease. Dan realiseer je je dat je iets anders moet verzinnen. Dus staat er nu reclame op mijn blog, en probeer ik met dit blogje vrij goedkoop, met dubieuze termen, bezoekers naar mijn site te lokken. De vraag is alleen of de zoekmachine-advertentie-politie me daarvoor niet uit het programma kickt, en of het überhaupt werkt. Spannend ;)

Als je van oud naar nieuw leest, kun je hier klikken voor het volgende blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten