24 november 2019

Dingen waar ik blij van word

  • Volgende week gaan we op vakantie naar Marrakech. Dat is sowieso al een heel fijn vooruitzicht. Nu laat de weersvoorspelling ook nog eens alleen maar negens zien. Daar word ik extra blij van.

  • 'We' dat zijn in dit geval mijn ouders, mijn zus en ik. Ik ben heel dankbaar we nog met mijn ouders op vakantie kunnen.
  • Vandaag is het ook hier gewoon een mooie, zonnige dag. Ik heb er al een korte ochtendwandeling en wat plantenbanktuinierwerk met mijn neus in de zon op zitten. Heerlijk.
  • O, en terwijl ik dit stukje zit te tikken, begint de robotstofzuiger aan zijn werk. Eigenlijk wilde ik maar drie puntjes noemen, maar dit is even een klein blij momentje erbij: fijn dat ik niet zelf hoef te stofzuigen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten