3 april 2018

Beste Albaker / Al Baker,

Ik wil u vriendelijk verzoeken om geen reclame meer te maken voor uw bedrijf via de reacties op mijn blog. En al helemaal niet met van die zinnen erin waar mensen met een snelwerkend inbeeldingsvermogen nare plaatjes van op hun netvlies krijgen (die kunnen de rest van deze alinea beter overslaan): “Mijn man en ik hadden een zeer slechte kredietwaardigheid toen we diep in de financiële juristen zaten, …”. Ieuw!

Ik heb overigens zoveel vertrouwen in mijn lezers dat ik ervan uitga dat ze op dat moment al afgehaakt waren. Behalve als ze, net als ik, hun verbazing nog wat wilden voeden. Ik heb me - eerlijk is eerlijk - wel vermaakt om nog een paar onbegrijpelijke zinnen. En om het feit dat u denkt dat dit klanten oplevert.

Uw reaclame past niet op mijn site. Ik ben, op zijn zachtst gezegd, geen fan van lenen en steek dat op mijn blog ook niet onder stoelen of banken. Bovendien heeft u er niet voor betaald. Dat hoort eigenlijk wel voor onvervalste, commerciële reclame. Mocht u dat recht willen zetten, kunt u contact opnemen via mevrouwmoneywenkbrauw@hotmail.com, dan stuur ik u mijn rekeningnummer.

U kunt deze tekst zelf wel door een slecht werkende vertaalmachine halen toch? Dan komt het een beetje op uw niveau.

Ik wens u een fijne dag.
Mevrouw Money Wenkbrauw

Dit plaatje heb ik gevonden op de facebookpagina van Loeki de Leeuw official

6 opmerkingen:

  1. Hoe komt die reclame op je blog? Weet je dat ook?

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was als reactie geplaatst. Ik denk dat Daantje gelijk heeft. Dat het een bot was. Maar ik had toch zin om dit briefje te schrijven.

      Verwijderen
  2. Al een anti-spam blocker geinstalleerd? (Askimet oid).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O dat is misschien wel een goede om eens naar te kijken. Dankjewel voor de tip.

      Verwijderen
  3. Ik ben bang dat het om robots gaat. Dit wordt niet door mensen geplaatst, maar gewoon een standaardtekst die door speciaal samengestelde programmaatjes wordt geplaatst op diverse sites. Ik zie ze op mijn blog ook wel eens langskomen, maar omdat ik modereer gooi ik ze direct weg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat je gelijk hebt. Ik had toch gewoon zin om dit even te schrijven. Zelfs als het geen bot was (en die kans is niet zo groot) dan is de kans heel klein dat degene die de reclame geplaatst heeft dit leest en begrijpt. Maar ik wilde het even van me af schrijven.

      Verwijderen