23 april 2018

Tot zover Meatless Monday

Minstens 100 kleine vliegbeestjes zijn volgens mij mijn neus en keel ingevlogen tijdens het fietstochtje van Schiedam naar Rotterdam Alexander.

Op maandag eten wij geen vlees om zo - als liefhebbers van vlees - toch ons steentje bij te dragen.


Maar als vliegjes en mugjes meetellen mislukt Meatless Monday jammerlijk met zo'n fietstochtje. Nou ja, ik geloof dat insecten eten door sommigen ook als een goed alternatief wordt gezien, heb ik ook mijn eiwitten weer binnen. En de vliegjes hebben in ieder geval niet in een te klein hokje moeten leven. Toch denk ik niet dat ik voortaan met m'n mond wijd open ga fietsen om zo veel mogelijk vliegejs binnen te krijgen. Vind ik toch geen lekker idee.

1 opmerking:

  1. Met dat mooie weer is er inderdaad weer veel gespuis in de vorm van vliegjes. Ik merk het ook als ik heb gefietst of gelopen.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen