7 april 2018

Yes! Euroclix-uitbetaling

Maart was een magere online maand voor mij. Ik blogde ik nauwelijks, en ik was sowieso wat minder online. Ook wel eens lekker. Maar ik was dus ook wat minder bezig met online geld verdienen.

Halverwege

Halverwege de maand (precies rond lunchtijd op de 15e; dat lijkt heel gestructureerd, maar was gewoon toevallig) bedacht ik nog wel om mijn euroclix-saldo eens te checken. Ik zat al een tijdje te ‘wachten’ tot ik de 20.000 zou bereiken. Ik verwachtte niet dat het al zo ver was, maar wilde even kijken hoeveel ik nog moest. Tot mijn verbazing was ik de grens van twintigduizend clix al gepasseerd. 



Mokken met behangmotief

De clix van een online-aanschaf van een paar weken geleden waren bijgeschreven. Ik was al weer vergeten dat die nog moesten komen. Ze zaten bij een heel leuk verjaardagscadeautje voor mezelf: ik heb mokken laten bedrukken met de plaatjes van ons behang. We kunnen nu dus thee drinken uit mokken die naadloos bij ons interieur passen. 

Grenzeloos tuttig.


Het behang is op zich al behoorlijk tuttig en dan ook nog dezelfde mokken erbij ... Ik word helemaal blij van dat soort dingen. Én ik had echt theebekers nodig. Die waren regelmatig op voordat de vaatwasser vol was. Dat is best een goede reden, toch? M’n schoonouders en –zusje/broertje wilden me samen alle mokken die ik 'nodig' had cadeau doen. Supercadeau wat mij betreft en als bonus ook nog clix erbij, want ik moest ze echt zelf bestellen omdat ze custom-made waren. Meneer heeft het pakketje onderschept en leuk ingepakt in twee doosjes zodat ze me die op m'n feestje konden geven.

Met die bonus kon ik een uitbetaling aanvragen bij euroclix van maar liefst 325 euro.Ik heb er best wel een tijdje over gedaan om het bij elkaar te sparen. Maar ik zie het gewoon als een leuk extraatje. Ik vind het niet erg om af en toe een enquête in te vullen dus echt moeite kost het me niet. Dan is het toch leuk om ineens 325 euro op je rekening bijgeschreven te krijgen. Daar heb ik heel tevreden een tuttig kopje thee op gedronken.

3 opmerkingen:

  1. Ik spaar ook door tot de 20.000 clix voor een uitbetaling. Daar zit ik nu nog niet aan, maar ik verwacht dit wel op korte termijn te halen. Ik ben ook fan van Euroclix. Inderdaad geen heel inkomen, wel een erg leuk extraatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor 20.000 clix krijg je een mooi bedrag! €325 euro is een fijn extraatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tikt mooi aan zo’n bedrag in 1 keer. Ik doe bijna niets meer met euroclix.

    BeantwoordenVerwijderen