22 mei 2015

Fijne dubbele uitbetaaldag

Vandaag is uitbetaaldag en voor de meeste mensen een soort dubbele uitbetaaldag. Het vakantiegeld wordt immers gestort. Dus vandaag checkt iedere Nederlander zijn rekening drie keer. Nou ja, bijna iedere. Ik heb er vandaag waarschijnlijk geen tijd voor. Ik spring zo op de fiets en dan ben ik de rest van de dag bezig tot en met vanavond laat (feestje!).

Morgen check ik mijn rekening en maak ik het vakantiegeld + wat over is van afgelopen maand (niet zo veel) over naar mijn spaarrekening. Vervolgens ga ik eens kijken hoe het nou zit met dat beleggen, want als het goed is, is het vakantiegeld voldoende om mijn aflosplan 'vol te storten' en mijn buffer weer op peil te brengen (heb vorige maand een klein deel van mijn buffer gebruikt voor de hypotheekaflossing zodat er een mooi rond bedrag overbleef).

Geniet van je dag en doe iets met je geld waar je gelukkig van wordt!

2 opmerkingen:

  1. Als ZZP-er heb ik geen vakantiegeld, maar mijn man wel. Daar geniet ik dan maar van mee : )

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier vandaag inderdaad een dubbele uitbetaaldag, en ook wel 3x gecheckt op de rekening. Ik wacht nog even met overstorten naar de spaarrekening tot ook het salaris van man binnen is. Hij ontvangt volgende maand vakantiegeld, dus dan weer een dubbele uitbetaaldag :)

    BeantwoordenVerwijderen