27 mei 2015

Rekenmachine

Hoewel ik fan ben van Muscle over Motor, heb ik toch maar even een rekenmachine-app op de ‘voorpagina’ van mijn telefoon gezet. Bij aanbiedingen wordt lang niet altijd de nieuwe kiloprijs vermeld. Ik vind dat ik best goed kan hoofdrekenen, maar 2,87 per 350 gram omrekenen naar een kiloprijs vind ik toch net veel werk uit mijn hoofd. 

Nu kan ik gewapend met mijn rekenmachientje door de appie struinen en uitrekenen of de aanbieding echt het goedkoopst is. Maar niets kopen is nog altijd goedkoper. Deze week zijn de blauwe bessen in de aanbieding en die wilde ik gaan kopen. Ze zijn gezond en lekker en nu niet te duur dus: lekker kopen. Het schap was echter leeg. Jammer, een soort blauwtje, maar aan de andere kant is vandaag het geld voor de bessen dus op de bankrekening gebleven. 

Ergens deze week belanden ze waarschijnlijk wel in mijn mandje, want het is een goede aanbieding voor ons omdat wij graag fruit eten. En voor de andere aanbiedingen heb ik mijn rekenmachine, waar ik ook mee kan bellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten